Esti specialist? Poate e timpul sa devii … generalist

mare si muntePana sa parasesc multinationala, eram un bun specialist. Si credeam cu tarie in „puterea” specialistului. Cel care intelege, care are acea acuitate speciala de a intra in miezul problemei, dar si de a se indeparta si a face ceva cu datele obtinute dintr-o analiza. Am obtinut o buna experienta pe pozitiile ocupate, am condus echipe, proiecte, am facut parte din echipe internationale, am inteles limbajul si „pozitia” diferitelor nivele organizationale. Desi mi-am largit intotdeauna aria de cunoastere si experienta si nu mi-a fost frica sa imi asum responsabilitati noi si sa invat, pe tot parcursul acesta profesional, am ramas mai degraba specialist decat generalist. Si, cumva ani de zile, asta mi-am si dorit si chiar incurajam aceasta abordare. Iar cine ma cunoaste, m-a auzit vorbind despre „autoritatea cunoasterii” ca fiind una cu valoare, dar si despre falsele autoritati cu care tot interactionam in cotidianul nostru. Priveam lucrurile mai degraba monist decat complementar, in coexistenta unele cu altele.

Pentru a citi continuarea articolului, click aici pentru acces pe LinkedIn Pulse.

Leave a Reply